NY HEMSIDA!


NU FINNS ALL INFORMATION SAMLAD PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE:

WWW.GARNLYCKA.SE

måndag 20 februari 2012

HUSLEVERANS!!


Idag vad det Dagen med stort D! Mitt lilla hus skulle komma!
Konstigt nog kunde jag sova gott inatt!
Igår gjorde vi de sista justeringarna med plattorna det skulle stå på.
I halv storm och med snöblandat regn.
Idag vaknade vi till en strålande morgon med bara ett par minusgrader- perfekt väder för en husleverans!


Idag är det min älskade mormors födelsedag. Idag skulle mormor Hulda fyllt 99 år.
Det är ganska exakt 4 år sedan hon lämnade oss men jag är helt säker på att hon sitter någonstans och skrattar åt detta "tossiga påhitt" jag har fått om en egen garnaffär.


 

Såhär såg det ut igår (19 februari)

20 februari kl 10 : Huset är äntligen här!

En härligt solig dag- idag skymtar de första vintergäcken och snödropparna i trädgården!

Här kommer det!

Äntligen på plats! :)

Kl 21.00: Flitens lampa lyser i huset- innertaket ska målas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar